• Slovenština Slovenština
  • Zavolajte nám, poradíme vám +421 233 058 699 8:00 - 15:00

    Ako postupovať pri vrátení tovaru alebo reklamácii?

     

    Postup pre vrátenie tovaru 

    Ak z akéhokoľvek dôvodu nie ste spokojní s Vaším zakúpeným tovarom, máte možnosť do 30 dní od prevzatia objednávky odstúpiť od kúpnej zmluvy, a to bez udania dôvodu. 

    Prosíme, zašlite nám tovar na vrátenie nepoužitý v originálnom obale spolu s kópiou dodacieho listu

     Ako na to? 

    1) Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy

    Vyplňte jednoduchý tlačený formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu

    2) Starostlivo zabaľte odosielané produkty 

    Tovar, ktorý vraciate, zašlite, ak je to možné, tak v originálnom balení, spolu s kópiou dodacieho listu a vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy. Tovar zabaľte tak, aby počas prepravy nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu. 

    3) Kontaktujte nás pre vrátenie 

    Kontaktujte našu zákaznícku linku na čísle +421 233 058 699 alebo na e-maily info@mklozkoviny.sk, ktorá Vám pridelí unikátny kód na odoslanie zásielky späť cez akúkoľvek pobočku spoločnosti Packeta. 

    Štítok pre vrátenie Vám na pobočke spoločnosti Packeta vytlačia po nahlásení nášho kódu.  

    Náklady na vrátenie tovaru pri odstúpení od kúpnej zmluvy hradí zákazník na svoje náklady. Od vrátenej kúpnej ceny bude odpočítaná cena dopravy cez Packetu vo výške 2,50 EUR. 

    4) Počkajte na vrátenie peňazí 

    Najneskôr do 14 dní od doručenia zásielky na náš sklad môžete očakávať peniaze za vrátený tovar na svojom účte. 

    Upozornenie: 

    Výmena za iný tovar nie je možná. Budú vám vrátené finančné prostriedky a môžete si tak objednať tovar, ktorý lepšie vyhovuje vašim potrebám. 

    Všetky informácie o odstúpení od kúpnej zmluvy nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach pre spotrebiteľov v odstavci 11. 

    Postup reklamácie 

    Veľmi nás mrzí, že nastala situácia, ktorá si žiada reklamáciu.  

    Ako na to? 

    1) Vyplňte reklamačný formulár  

    Vyplňte jednoduchý tlačený reklamačný formulár, ktorý nájdete tu

    2) Starostlivo zabaľte odosielané produkty  

    Reklamovaný tovar zašlite, ak je to možné, tak v originálnom balení, spolu s kópiou dodacieho listu a vyplneným reklamačným formulárom. Tovar zabaľte tak, aby počas prepravy nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu.  

    3) Vyberte si komfortný spôsob vrátenia  

    Kontaktujte našu zákaznícku podporu na čísle +421 233 058 699 alebo na e-maily info@mklozkoviny.sk, ktorá Vám pridelí unikátny kód na odoslanie zásielky k reklamácii cez akúkoľvek pobočku Packety. 

    V prípade, že sa rozhodnete odoslať tovar na vlastné náklady, odošlite tovar na adresu našej prevádzkarne:  

    M&K Home Textile s.r.o.  

    Vilémovská 259  

    40782 Dolní Poustevna

    Česká republika 

    4) Vyčkajte na vybavenie reklamácie  

    Najneskôr do 30 dní od doručenia zásielky na náš sklad môžete očakávať vybavenie Vašej reklamácie. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. 

     

    Všetky informácie o reklamácii nájdete v reklamačnom poriadku pre spotrebiteľov

    Hore