Vážení zákazníci, veľmi sa ospravedlňujeme za oneskorenie v odosielaní objednávok. Prvé objednávky budeme expedovať 20. 10. Oneskorenie expedovania objednávky môže byť stále až 72 hodín. Ďakujem za pochopenie.
Menu
Hľadať Prihlásiť 0 Košík
Váš košík je prázdny :(

Získajte dopravu zadarmo

Nakúpte ešte za 70 € a dopravu máte zadarmo.

0 €
Doprava zadarmo!

Časté otázky

Môžem si objednať tovar po telefóne? 

Áno, objednať si môžete cez našu infolinku +421 233 058 699. Naše operátorky s Vami radi objednávku vytvoria.

Bol mi zaslaný zľavový kód, ale neviem, ako ho môžem v objednávke uplatniť?

Zľavový kód môžete uplatniť v prvej fáze nákupného košíka v kolónke ,,Mám špeciálny kód alebo darčekový poukaz“, po zaškrtnutí tejto kolónky vložte Váš zľavový kód. Pokiaľ ste do objednávky zabudli zľavový kód vpísať, zavolajte nám prosím na našu zákaznícku infolinku na telefónnom čísle 474 770 340. V nezaplatenej objednávke Vám zľavu dodatočne uplatníme.

Tovar mi nevyhovuje. Ako mám postupovať pri vrátení?

Tovar je možné vrátiť formou odstúpenia od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Viac informácií o odstúpení od kúpnej zmluvy nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach pre spotrebiteľov pod týmto odkazom. Formuláre nájdete pod týmto odkazom.

Objednal/a som si u vás tovar, ale nedostal/a som žiadne informácie, či ste objednávku prijali a kedy ju môžem očakávať?

Po dokončení objednávky vám príde potvrdzujúci e-mail o jej prijatí. Pokiaľ ste ho nedostali, je možné, že sa vám objednávku nepodarilo dokončiť, potvrdzovací e-mail sa odoslal do zložky s nevyžiadanou poštou, alebo ste zadali chybne e-mailovú adresu. Pokiaľ si aj tak nie ste istý, či objednávka prebehla v poriadku, kontaktujte našu zákaznícku linku na tel. čísle 474770340 alebo na e-mail info@mklozkoviny.sk

Ako dlho trvá dodanie zásielky?

Zásielku expedujeme do druhého dňa po objednaní, v prípade platby prevodom až po pripísaní platby na náš účet. Po odovzdaní prepravnej službe cca do jedného až dvoch dní.

Môžem objednávku zmeniť, doplniť či stornovať?

Áno je možné objednávku zmeniť či stornovať, ak je objednávka v stave Nová objednávka. Pokiaľ je už v stave Vybavuje sa, či Expedovaná nemôžu prebiehať žiadne zmeny.

Nepřišla mi faktúra.

Faktúry vydávame automaticky po pripísaní platby za objednávku na náš účet. Na požiadanie zasielame faktúry s predstihom alebo vopred.

Môžem si tovar prezrieť v kamennom obchode?

Je nám ľúto, ale kamennú predajňu neprevádzkujeme. Tovar si môžete objednať a v prípade nespokojnosti nám ho do 14 dní od prevzatia balíka zaslať bez udania dôvodu späť na našu adresu.

Platba online kartou sa mi nepodarila, ako môžem svoju objednávku teraz uhradiť?

Pokiaľ sa Vám nepodarilo objednávku uhradiť online platbou. Do 30 minút Vám zašleme e-mail s odkazom cez ktorý môžete objednávku znovu uhradiť. Odpoveďou na tento e-mail môžete požiadať o zmenu platby na dobierku alebo uhradiť objednávku klasickým bankovým prevodom podľa pokynov v správe.

V objednávke, ktorá mi bola doručená chýbal tovar, ako mám teraz postupovať?

V prípade, že bola Vaša objednávka chybne pripravená a chýbal v nej niektorý z Vami objednaného tovaru, informujte nás o tom prosím na našej zákazníckej infolinke na telefónnom čísle +421 233 058 699 alebo nám napíšte na našu emailovú adresu info@mklozkoviny.sk. Po objasnení tejto skutočnosti Vám bude tovar doposlaný na naše náklady na Vami zvolenú adresu.

Dopravca ma neinformoval o doručovaní mojej zásielky a tá sa vracia späť na Vašu adresu, ako mám teraz postupovať?

Pokiaľ Vás dopravca o doručovaní zásielky neinformoval, vráti sa objednávka späť na našu adresu ako nevyzdvihnutá. Pokiaľ máte o tovar naďalej záujem a prajete si objednávku znovu zaslať, zavolajte nám prosím na našu zákaznícku infolinku na telefónnom čísle +421 233 058 699 alebo nám napíšte na našu e-mailovú adresu info@mklozkoviny.sk.

Pri prevzatí balíka som zistil/a, že je jeho obal poškodený, ako naložiť s takouto zásielkou?

Pri odovzdaní balíka prosím skontrolujte mieru poškodenia obalu. Pokiaľ bol obal mierne poškodený, balík otvorte a v prípade, že tovar v ňom bol nepoškodený, zásielku prevezmite. Pokiaľ sa jedná o značné poškodenie obalu, zásielku nepreberajte a o tejto skutočnosti nás prosím informujte. V takom prípade zahájime s dopravcom reklamačné konanie. V prípade, že o tovar budete mať aj naďalej záujem, môžete si vytvoriť novú objednávku.